ada CCTV tau...

Nuffnang

PEMBACA DIHORMATI

Monday, October 15, 2012

Trip to "CAMERON HIGHLAND"


Memang tak sangka jadi jugak nak pi Cameron. Pada mulanye, dia orang rancang nak pergi Gunung Stong atau bakar ayam kat lata tembakau je.. Tetibe pulak ada yang bagi cadangan pegi Cameron, dan dipersetujui ramai.. Cadang nak gerak rabu malam, hari jumaat balik. Tapi malangnye, aku prektikal hari khamis tu (Klinik Kesihatan Kota Bharu [KKKB]). So, kenalah gerak khamis malam.. Nasib baik khamis tu half day je.. memang penat gila laaa... Nasib baik bukan aku yang drive huhuhu.. Tapi kesian gile la kat Edy kena drive pergi balik seniri (aku bantai tido la dalam keta..hahaha) Walaupun penat, tapi aku rasa berbaloi gak aku ikut. Sebab memang best sangat(tambah lagi dgn otak gila2).. Haa ni aku tunjukkan kat korang semua beberapa gamba percutian ni...:

Ni masa kat petronas Pasir Putih (Isi minyak dulu dong..)

Time ni baru sampai R&R Gua Musang (jauh lagi la...)
                                     
Yahoo!!! sampai jugak kat tanah rata,Cameron (time ni dlm kol 12 lebih
sunyi gila kot.. So ape lagi, buat gila la..hahahaha)

Lepas b'siap, tangkap gamba dulu...huhuhu (Tengah tahan suhu yang sejuk giler ni)

Ladang Teh "BHARAT" (Tempat Wajib datang)

Tengah takde orang kat ladang teh bharat (ingat nak jalan lagi,
tak larat pulak...hehehe luas sangat kawasan ni)

Keta Edy dan ahlinye..hehehe

Keta sewa dengan penyewanye..huhu

Keta apis dengan ahlinye

Sampai di puncak BERINCHANG... YES!!!

Opss!!! ada orang prancis la..hehehe (Err.. sir, can we take photo together)

Orang x de, so b'gambar tengah jalan sat..haha

Mana cukup sekali je, Woi!!! tangkap lagi..hehehe

Sampai pulak lata iskandar (b'gamba dulu...hehehe)

Seharian b'jalan.. muka pun nampak penat dah..
(gamba tetap gamba walau penat pun...huhuhu)

Time untuk segarkan badan kat lata iskandar... Tenang sungguh kat sini!!!


Holiday yang memang aku akan ingat dalam ingatan aku.. Hope lepas ni, ada la orang yang ajak pegi holiday lagi....hehehe Korang memang terbaiklah (Edy, Paan, Wan, Din, Syahir, Haikal, Apis, Jamil, Bonzer, Acap) Pas ni kita pegi over sea pulak ea...huhuhu.. 

No comments:

Nuffnang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...