ada CCTV tau...

Nuffnang

PEMBACA DIHORMATI

Friday, August 10, 2012

Jom layan Lagu...

Lagu ni first time aku dengar memang dah tertarik dengan rentak muzik dia (masa tu member yang pasang lagu nie).. Mungkin lirik agak tak berapa tersusun sangat..(macam la pandai sangat dalam bidang muzik nie)..huhuhu.. Setiap orang lain pendapat diakan?? So, ape kate korang layan dulu lagu ni ye...


               TajukTuhan Tolong Aku 
               By: iamNEETA


video
                                                                                        

         Lirik lagu nie:


Hancur segala kisah hidupku
Menjadi mimipi-mimpi yang terindah
Walau hati kecil ku menjerit
Tak mungkin mimpi menjadi milikku

[Chorus]
Tuhan tolong aku
Carikan penyeri untuk dalam hidupku
Ku perlu dia ingin jadi milikku
Menjaga hatinya wo oh oh
Bukan namun aku
Yang telah terjadi luar kuasa tanganku
Bawalah aku dengan satu persatu
Mencari hatinya

Hilang segala ruang hidupku
Menjadi warna-warna yang terpendam
Walau hati kecil ku menjeri
Tak mungkin mimpi menjadi milikku

[Ulang Chorus]

Andainya aku bisa terbang
Melebarkan sayap ke sana
Kan terbang hingga kejauhan
Merentasi garis dunia hoo ohh

[Ulang Chorus]

Tuhan tolong aku
Tuhan tolong aku
Tuhan tolong aku
Tuhan tolong aku

Nuffnang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...